| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 30/07/2013

POBLACIONS » Villanueva de Castellón » Música

El I Ciclo de Música al Claustro 2013 de Villanueva de Castellón finaliza con éxito

El alcald, Salvador Álvarez, recalcó que el próximo año habrá un segundo ciclo


El I Ciclo de Música al Claustro 2013 en la Iglesia Nuestra Señora de la Asunción de Villanueva de Castellón patrocinado por el Ayuntamiento de la localidad y por la Diputación de Valencia, termina igual que empezó, siendo todo un éxito. Ayer la Escuela Coral de Quart de Poblet puso punto y final a estas jornadas con música religiosa y popular bajo la batuta de Jordi Blanch.
Los chicos y las chicas de la Escuela Coral tienen previstos unos conciertos en Alemania y Polonia, lo que quiere decir que son reconocidos a nivel no solo estatal sino europeo.
Así mismo, tal y como ha comentado el organizador de este I Ciclo, Eduardo Cifre, estos conciertos “han estado llenos de público expectante”, y además ha tenido más éxito, tal y como asegura, de lo que él se hubiera imaginado. También el alcalde del municipio, Salvador Álvarez, recalcó que el próximo año habrá un segundo ciclo.
En estas jornadas han pasado por la localidad músicos de la escala de Maria José Cifre, soprano, Francesc Gamón, clavecín y piano, Marisa Esparza, flauta barroca, Laura Puerto, clavecín o la Coral Cantoria de Mérida (Venezuela) o el Grupo de Cambra Barroca terminando por los niños de la Escuela Coral de Quart de Poblet.
Ajuntament de Villanueva de Castellón
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.