| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 16/05/2014

POBLACIONS » Cullera » Música » Teatre

El Grupo de Teatro Santa Cecília de Cullera estrena "Tributo a Los Miserables"

El musical se representará en el Auditorio Santa Cecília de Cullera los días 17, 18, 23, 24, y 25 de mayo


._000243
El grupo de Teatro de la Sociedad Musical Instructiva Santa Cecilia de Cullera estrenará el sábado 17 de mayo“ Tributo A Los Miserables”, basada en el clásico de Victor Hugo que en su versión musical ha triunfado en escenarios de todo el mundo. El musical se representará en el Auditorio Santa Cecília de Cullera los días 17, 18, 23, 24, y 25 de mayo y las entradas se pueden adquirir en la misma sede de  la sociedad a un precio de 10 o 12 euros. “Tributo A Los Miserables” es un gran montaje teatral en el que participan 92 personas entre actores, músicos, técnicos y personal de utilería, maquillaje, peluquería y sastrería.  Carlos Cabrelles, Álvaro López, Quique Llorca, Dolores Ballester, Amparo Iznardo, Toni Magraner, Valeria Monzón, Inca Ripoll, Diego Monzón y  Vicente Ángel encabezan un reparto que forman un total de 40 actores  y cantantes. Voces y música en directo (con una orquesta de 21 músicos pertenecientes a la Banda Sinfónica de la S.M.I Santa Cecilia) garantizan un espectáculo de gran nivel que, sin duda, emocionará al público asistente a alguna de las 5 funciones previstas.
José Beltrán es el director musical y Enric Puig el director artístico de este ambicioso proyecto que continúa con la tradición de esta compañía que ya ha llevado a escena musicales como “Jesucristo Superstar”, “Mamma Mia” o “Cabaret”. El grupo de teatro Santa Cecília forma parte de la Sociedad Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera, una entidad centenaria que se encuentra entre las más importantes del país. Más de 50 años de zarzuelas, teatro y musicales avalan la trayectoria de esta compañía amateur que surgió como una manera más de conseguir fondos para el funcionamiento de la sociedad musical.
Sociedad Musical Instructiva
Santa Cecilia de Cullera
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.