| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/06/2013

POBLACIONS » L'Alcúdia » Agricultura

El Gobierno premia al caqui de la Ribera por su apuesta por la innovación

El ministerio distingue a la denominación de origen ribereña como la mejor industria alimentaria de 2012


Hace aproximadamente una década que la Denominación de Origen Caqui Ribera de Xúquer empezó a difundir los beneficios de este producto, cosechando numerosos éxitos tanto en la propagación publicitaria del fruto como en la nueva plantación, en la actualidad en niveles históricos por los excelentes márgenes de beneficios que experimentan los agricultores. Es por ello que dicho organismo ha sido premiado con uno de los Premios Alimentos de España 2012. La entidad ribereña ha sido reconocida junto al chef José Andrés, la empresa Rafael Alonso Aguilera, el restaurante "La Bola", Castillo de Canena, Hacienda Queiles, la revista "Sobremesa" y Castilla-La Mancha TV. Según informó ayer el Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente (Magrama) en un comunicado, estos galardones "reconocen la labor de empresas y profesionales que se han distinguido por producir, ofrecer y divulgar entre los consumidores alimentos de calidad".
La "DO Kaki Ribera de Xúquer" de l'Alcúdia ha sido elegida como mejor Industria Alimentaria de 2012 por su labor de innovación en el desarrollo de un cultivo alternativo con nuevas variedades, para lograr un producto diferenciado adaptado al mercado.  Leer noticia completa en Levante-EMV

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.