| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/12/2020

POBLACIONS » Alzira » Esports » Futbol Sala

El Femenino del Alzira Fútbol Sala se consolida gracias al apoyo de Salones Carlos Valiente

La laureada firma de peluquería dará nombre al equipo alzireño en la Liga Promoció Valenta

El femenino del Alzira Fútbol Sala lleva unas cuantas semanas compitiendo bajo su nueva nomenclatura en la Promoció Valenta: Salones Carlos Valiente Alzira FS Femenino. La conocida firma de peluquería con sede principal en Alzira -aunque con presencia en Carcaixent y Algemesí- ha virado su fiel colaboración con el Alzira FS, centrando ahora sus recursos en el conjunto femenino.

El equipo femenino del Alzira Futbol Sala protagoniza un capítulo clave en la historia de la entidad, ya que fue el que permitió la conservación del número de club en la década de los 90, cuando el masculino se diluyó. Uno de los objetivos recientes de la actual directiva era recuperar esta sección y lo hizo. Ahora, junto al apoyo de Salones Carlos Valientes se ha creado una sinergia que invita al optimismo de esta pieza fundamental del club.

El Salones Carlos Valiente Alzira Fútbol Sala Femenino disputa esta temporada la liga provincial Promoció Valenta, con gran presencia de equipos capitalinos de alto nivel. Las chicas que dirige Majo Pascual, quien combina su tarea de entrenadora con la de jugadora, junto a Aina Romera como delegada, trabajan concienzudamente para competir con garantías semana tras semana.

Alzira Fútbol Sala

 

 

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.