| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/10/2014

POBLACIONS » Montroi » Necrològiques

El director de Montroi Francisco Lacalle falleció ayer a los 84 años

Hoy, a las 18:00 horas, se oficiará una misa en su memoria y posteriormente se procederá a su entierro




El histórico director del Ateneu Musical de la Vila Francisco Lacalle falleció ayer en esta localidad alicantina. De los 84 años de historia con los que cuenta la citada agrupación, Lacalle fue director titular durante 36 de ellos, por lo que formó a los que luego fueron músicos en la escuela y además dirigió a la banda durante más de un tercio de la historia de la agrupación vilera. El funeral tendrá lugar hoy, en la Iglesia de la Asunción de La Vila. Por la tarde, será trasladado a su pueblo natal, Montroi (Valencia), donde a las 18 horas se oficiará una misa y posteriormente se procederá al entierro.
Francisco Lacalle tomó el primer contacto con la agrupación vilera el día 1 de mayo de 1960, al sustituir en un concierto a Fernando Penella, director hasta entonces del Ateneu. Desde ese momento, la banda comenzó un periodo marcado por los éxitos y por los premios conseguidos en multitud de certámenes y festivales musicales.
Hace un año, el Ateneu Musical le rindió un homenaje por su larga carera musical y su estrecha vinculación con esta formación, nombrándole director de honor de la Banda Sinfónica del Ateneu. Leer noticia completa y ver hilo de debate en diarioinformacion.com.
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.