| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Miércoles, 18 de septiembre de 2019

POBLACIONES » Almussafes » El culturista d'Almussafes Javier Bleda, bronze en el IV Campionat de Culturisme de Castella-la Manxa
» Deportes

El culturista d'Almussafes Javier Bleda, bronze en el IV Campionat de Culturisme de Castella-la Manxa

Enguany té previst participar també en altres tres tornejos d'aquesta disciplina esportiva


._000499

._000368
El culturista d'Almussafes Javier Bleda Iniesta va aconseguir el passat dissabte 14 de setembre la medalla de bronze de la categoria Men's Physique de talla Alta en el IV Campionat de Culturisme de Castella-la Manxa, disputat en el Pavelló Juan Toledo d'Albacete durant la popular fira celebrada cada any a la ciutat. Bleda suma un nou metall en esta arrancada de temporada, després de mesos d'entrenament al costat del seu preparador físic, el també almussafeny José Campos, campió d'Espanya.
L'esportista, que acumula ja nombrosos triomfs i es troba en plena forma, continuarà lluitant pels primers llocs en les pròximes convocatòries. El dissabte 5 d'octubre participarà en el Campionat de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà en la localitat alacantina d'Elda. El següent cap de setmana, el dia 14 del mateix mes, estarà present en el Campionat de Vila-real, a Castelló. Finalment, té previst competir en el Campionat d'Espanya que tindrà lloc a Màlaga del 7 al 9 de novembre.
Ajuntament d'Almussafes

._000500
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.