| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 11/02/2013

POBLACIONS » Cullera » Esports » Futbol

El Cullera termina con la imbatibilidad del Camp d'Esports

CD Jávea, 0 - Cullera CF, 1


El equipo entrenado por David Gutiérrez consigue un importante triunfo en campo “maldito” para los que lo visitan, siendo Guillem (en la foto de archivo) el autor del tanto. Los alicantinos protestaron la actuación arbitral tras quedarse con dos futbolistas menos en los primeros minutos de la segunda mitad, además de considerar que el tanto no debió subir en el marcador.
El primer tiempo estuvo igualado, con un Jávea bien plantado sobre su césped y un Cullera que intentó crear peligro aprovechando la pólvora que tiene en ataque con futbolistas como Guillem o Mario, que fueron los que tuvieron las ocasiones más claras para los foráneos, mientras que por parte del Jávea pudo adelantarse Armando en una ocasión bastante franca, pero su remate de cabeza a centro de Fosco fue demasiado centrado y Miguel pudo blocar.

Ficha del partido
CD Jávea: Ortolà; Marcos, Fosco, Rial, Julio, Sito, Cardona, Nahuel (Orenes, 88'), Armando (Iván, 75'), Pablo (Rubén, 75'), García.
Cullera CF: Miguel; Raúl, Ortega, Ernest, Juanito (Miguel Ángel, 58'), Quique (Jabu, 62'), Ibáñez (Beni, 58'), Mario, Álex, Abel, Guillem.
Gol: 0-1 Guillem (55').
Árbitro: Rico Gomis, Joaquín; asistido en las bandas por Castillo Rubio, José Manuel y Perea Romero, Alaín. Amonestó por parte local a Ortolà (54'), Cardona (60'), Fosco (81') y Orenes (90'), mientras que por parte visitante vieron cartulina amarilla Juanito (25'), Ibáñez (26'), Quique (31'), Mario (34'), Álex (42'), Jabu (67'), Ernest (76'), Raúl (79'), Miguel Ángel (83'). Además, fueron expulsados por doble amarilla los locales Julio (17' y 48') y Sito (42' y 51').

Leer crónica completa en Golsmedia
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.