| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 03/06/2013

POBLACIONS » Cullera » Esports » Futbol

El Cullera sigue soñando

Promoción de ascenso a Tercera División (1ª Eliminatoria, Vuelta) - Alqueries CF, 0 - Cullera CF, 1




Un gol de Guillem en la primera mitad, dio el triunfo y el pase a la siguiente eliminatoria al Cullera de David Gutiérrez. Los de Benages lo intentaron pero se encontraron con un Greus que volvió a ser de lo mejor de su equipo y que evitó pasar apuros a los visitantes.
Con las espadas en todo lo alto, tras el empate a cero en el partido de ida, se presentaba el partido entre Alqueries y Cullera en la localidad castellonense, donde se vivió un gran ambiente para presenciar el choque entre dos equipos muy igualados en la ida.
El partido comenzó con un Cullera más cómodo en el terreno de juego, controlando muy bien los balones largos sobre el atacante local e intentando buscar el gol con balones a Guillem. Sobre los 20 minutos de juego, Guillem controló un balón fuera del área y tras revolverse muy bien, sacó un zurdazo que sorprendió a Iván P., que nada pudo hacer para evitar el gol. El tanto obligaba a los locales a marcar dos goles para superar la eliminatoria y el Cullera se mostraba muy firme sobre el terreno de juego.

Ficha del partido
Alqueries CF: Iván P., Sifre (Iván, min 52), Catalá, Pablo, Redón, Manrique, Villalta, Chiqui (Ángel, min 58), Pitu, Vicente Roberto (Róber, min 52) y Xisco Nadal.
Cullera CF: Greus, Carlos, Juanito, Ernest (Mario, min 65), Alex, Miguel Ängel, Castander, Edu López (Ibáñez, min 85), Guillem, Jabu (Carrasco, min 65) y Abel.
Árbitro: Sánchez Maynero, amonestó al local Iván García y a los visitantes Greus, Miguel Ángel y Mario. Expulsó al técnico local Fernando Benages en el 60´y al jugador visitante Juanito en el 89¨.
Goles: 0-1 Guillem, min 20

Leer crónica completa del partido en Golsmedia
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.