| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 11/06/2015

POBLACIONS » Turís » Història, Patrimoni, Costumisme i Passat » Llibres

El Consistorio presenta hoy el libro sobre el Castellet de Turís

El salón de plenos del ayuntamiento acojerá a las 13:00 horas el libro que cuenta con la subvención de la Diputación de Valencia


._000246

._000350
Hoy jueves a las 13:00h se presenta en el salón de plenos del ayuntamiento el libro sobre el Castellet de Turís, una obra que cuenta con la subvención de la Diputación de Valencia y que recopila los resultados fruto de las intervenciones que se vienen realizando desde 2010 gracias a la colaboración del Ministerio de Cultura, el ente provincial y el consistorio.
Recientemente la Diputación ha confirmado la continuidad de los trabajos mediante una subvención por valor de 30.000 euros.
Según comenta la Alcaldesa en funciones, Pilar Lozano, con esta obra se trata de divulgar “nuestra historia y permitir que todos los vecinos tengan acceso a ella”. El libro “El Castellet-500 años de historia” también está financiado por la Diputación Provincial de Valencia con 6.000 euros.
En la presentación participará José Luis Jiménez Salvador, del Departamento de Prehistoria y Arqueología de la Universitat de València y supervisor científico de la excavación. “El grueso del libro lo constituirá la información obtenida en la intervención arqueológica que comenzamos en 2010, complementada con un estudio de la Biblioteca del Senyor a partir de la documentación recogida en el inventario de 1449”, comenta el profesor.
Ayuntamiento de Turís
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.