| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/10/2016

POBLACIONS » Alzira » Política

El Consejo de la Juventud de Alzira ha estado nueve meses sin recibir la ayuda municipal que le corresponde

Según Furió, ha sido por una "falta de insistencia en el cobro de la subvención", reconociendo el error por la demora


ECOS DEL PLENO

En la última sesión plenaria celebrada en el Ayuntamiento de Alzira se trató, dentro del apartado "Cultura", la revisión anual del anexo al protocolo de reconocimiento y relaciones entre el Consejo de la Juventud de Alzira y el Consistorio.
Chelo Martínez, concejala del Partido Popular, preguntó por qué se ha tardado tanto en llevar a plenario la revisión citada, a lo que Albert Furió, concejal delegado del área de Economía, contestó que uno de los motivos ha sido la "falta de insistencia en el cobro de la subvención" por parte del propio Consejo de la Juventud, reconociendo el error por la demora. Chelo Martínez, en un segundo turno de intervención criticó la tardanza no entendiendo que "un Ayuntamiento que se supone de talante progresista y que está al lado de los jóvenes no haya dado ni un euro en nueve meses al consejo que los regula".
La revisión anual del anexo al protocolo de reconocimiento y relaciones entre el Consejo de la Juventud de Alzira y el Consistorio fue aprobada por unanimidad.
E6D



Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.