| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/09/2013

POBLACIONS » Alzira » Homenatges i celebracions

El compositor alzireño Pepe Grau será homenajeado el viernes, 27 de septiembre, en el Gran Teatro

La asociación de Moros y Cristianos “La Vila d’Alzira” le rendirá el homenaje




El compositor alzireño Pepe Grau será homenajeado el viernes, 27 de septiembre, en el Gran Teatro de su ciudad natal por la asociación de Moros y Cristianos “La Vila d’Alzira” en el primer concierto de música festera que se ofrecerá en la capital de la Ribera Alta. “Queríamos rendir homenaje al mejor compositor de música festera que ha dado nuestra ciudad y qué mejor que hacerlo en el primer concierto que organizamos junto a la Societat Musical y la Junta Local Fallera”, indicó el presidente de la asociación, David Chordà.
La banda sinfónica interpretará dos marchas mora y cristiana dedicadas a Alzira: Al Yasirat Suquar y Aliasire así como las que dedicó a sus hijas, Yaiza y Judith. Las cuatro fueron galardonadas con los premios de Altea, Ciutat de València, Callosa d'en Sarrià y Vila d'Alaquàs. El sábado 28, Grau acudirá a Benidorm donde también es finalista del XVIII concurso de música festera.

Concurso de pasodobles falleros
El acto tendrá lugar en el tramo final del concierto que comenzará con la interpretación de los cuatro pasodobles finalistas del concurso de composición organizado por la Junta Local Fallera, para el cual se han presentado hasta el momento 10 obras. El plazo para presentar piezas expira este viernes. Pepe Grau no participa en esta edición al ganar la de 2012. Varias Falleras Mayores de Alzira como Mer López, Andrea Palau o Maria Sifre tienen pasodobles con la firma del músico ribereño.

Septiembre 2013 – Todas las noticias de Alzira – Clic aquí
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.