| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Viernes, 7 de febrero de 2020

POBLACIONES » Carlet » El Club Multiesport Carlet viatja al Campionat Nacional Shinkyokushinkai amb 10 finalistes júnior
» Deportes

El Club Multiesport Carlet viatja al Campionat Nacional Shinkyokushinkai amb 10 finalistes júnior

Carlet ha sigut seu este cap de setmana del campionat autonòmic de les categories inferiors


._000739
Carlet va acollir el passat dissabte el campionat infantil de karate Shinkyokushinkai de la zona Llevant. El Poliesportiu municipal va rebre durant el matí de dissabte prop de 150 competidors de les categories aleví, infantil i cadet.  Un campionat que va tindre molt bona collita de medalles per al club amfitrió d’esta modalitat d’arts marcials, Multiesport Carlet, dirigit per l’esportista internacional Pedro Soriano. En la categoria aleví masculí kates, Izan Álvarex i Darius Achim es classificaren en 3r i 4t lloc, en aleví femení, Meritxell Salvador es va classificar 4a en kates i 3a en kumite, mentre que Andrei Teodor fou 1r en combat i Pau Moreno 4t. Pel que fa a la categoria infantil, Miguel Badea es va classificar 3r en kates i 1r en kumite.
En categoria cadet, Borja Soriano es va alçar amb el 1r lloc en kates, mentre que en kumite es classificaren Joan Gascón en el 4t lloc, Josep Domínguez 5é i Borja Soriano 6é. Pel que fa a les fèmines, Cintia Perelló quedava 4a en kumite.
Tots ells, entrenats al Club Multiesport Carlet es classifiquen per al pròxim campionat nacional que enguany tindrà lloc a Carcaixent el 7 de març. A més, de les categories superiors estaran Lidia Soriano, Arturo Pérez, Marian Iulian, José Remón, Alejandro Cachón, Simon Wysocki  i Ángela Gascón. 
Ajuntament de Carlet


._000006VD

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.