| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 28 de noviembre de 2016

POBLACIONES » Guadassuar » El Club Gimnàstica Rítmica de Guadassuar presenta la nova temporada 2016-2017
» Deportes » V

El Club Gimnàstica Rítmica de Guadassuar presenta la nova temporada 2016-2017

Amb 60 gimnastes entre totes les categories


._000407
El dissabte dia 26 es va celebrar la gala presentació del Club Gimnàstica Rítmica de Guadassuar temporada 2016/2017. L'acte de presentació tingué lloc a la sala Cotonera Events de Guadassuar, amb 60 gimnastes entre totes les categories.
Començarem la presentació comentant el treball i èxits obtinguts aquesta temporada que hem acabat. Desprès va ser el torn dels parlaments, en primer lloc va ser el torn de Sandra Olarte, directora tècnica i entrenadora del club, que va presentar a la resta de l'equip tècnic, Anna Villalba, Eva Berenguer Macarena Arriaga, Ianire Calvo i Sonia Ferrer.
Tot seguit a vingut el torn de l'alcalde Salvador Montañana i del regidor d'esports Teo Herrero, on han aprofitat per animar-nos a seguir treballant i en donar-nos el seu recolzament des de l'Ajuntament. En acabar els parlaments, es va passar a nomenar a les gimnastes del Club, que tingueren un obsequi patrocinat per la empresa local Coopelec. Després de la desfilada de gimnastes es va fer una ball de totes les gimnastes acompanyades per els seus pares i familiars, posteriorment es va passar al sopar i a la festa.
Club Gimnàstica Rítmica de Guadassuar


El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.