| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/11/2012

POBLACIONS » Benifaió » Esports

El Club Gimnasia Rítmica Roquette Benifaió se clasifica para el campeonato nacional

El club benifaionense se presenta al certamen nacional como el club con más representación y más medallas de toda la Comunidad Valenciana

De nuevo el club gimnasia rítmica Roquete Benifaió ha logrado un triunfo importante en su trayectoria deportiva.
El pasado fin de semana las gimnastas alevines, infantiles, juniors y de primera categoría competían en el Campeonato Autonómico celebrado en Llíria y tras una excelente exhibición lograron los cuatro equipos clasificarse para el Campeonato Nacional que se celebrará el próximo mes de diciembre en Castellón.
Las gimnastas de la Primera categoría subieron al podium con el trofeo de campeonas, las juniors lograron el subcampeonato mientras que las alevines consiguieron una merecida tercera posición al igual que las infantiles.
Cabe señalar que el Club Roquette Benifaió es la primer vez que compite en Primera Categoría y aún así ha logrado ya un doble título, el de Campeón Provincial y ahora en Llíria Campeón Autonómico.
Como destacan desde el club “participaremos en el Nacional con la satisfacción de ser el club que compite con más medallas y con más representación de toda la Comunidad Valenciana”.
Ajuntament de Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.