| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 24 de junio de 2019

POBLACIONES » Almussafes » El Cercle d’Arts d'Almussafes consolida la seua Escola de Ballet i Dansa
» Cultura » Danza » Educación y formación

El Cercle d’Arts d'Almussafes consolida la seua Escola de Ballet i Dansa

La professora, Ángela Miras, va dirigir el Festival de Música i Dansa amb què l'entitat local va despedir el curs 2018-2019


._000349

._000296
La sala d'actes del Centre Cultural d'Almussafes va acollir, dissabte passat 15 de juny, el Festival de Música i Dansa del Cercle d’Arts. Durant esta cita amb l'art, l'alumnat d'ambdós disciplines va mostrar davant del públic assistent els coneixements adquirits en el present curs, davall les directrius de la professora Ángela Miras, qui ha aconseguit consolidar l'Escola de Ballet i Dansa d'Almussafes.  El grup de ballarines va representar una coreografia basada en la història  “d'Alicia en el país de les meravelles” i tant les més xicotetes com les artistes majors van poder demostrar el seu talent  en els diferents papers assignats. Amb este espectacle, l'associació local Cercle d’Arts va clausurar el curs 2018-2019 i es prepara per a continuar promocionant i visibilitzant ambdós disciplines artístiques la pròxima temporada, per a la que s'obriran inscripcions durant el mes de setembre.
E6D

 

._000500VD
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.