| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 28 de abril de 2016

POBLACIONES » Algemesí » El Centre Municipal de Salut revisa l’esquena de 881 alumnes d’Algemesí

El Centre Municipal de Salut revisa l’esquena de 881 alumnes d’Algemesí

447 revisions són seguiment de la campanya anterior


._000414
El Centre Municipal de Salut, departament que depén de la regidoria de Sanitat de l’Ajuntament d’Algemesí, ha iniciat una nova campanya de detecció precoç de les desviacions de columna. Enguany els metges revisaran un total de 881 xiquets i xiquetes dels centres Maristes, IES Sant Vicent Ferrer, Ribalta, Salvador Andrés, Santa Ana, Verge del Pilar, IES Bernat Guinovart, Escola Pia, Cervantes, Maria Auxiliadora i Blasco Ibáñez. Dels 881 alumnes que es revisaran, 49 s’han fet al centre de salut municipal, 447 són seguiment de la campanya anterior i requereixen un seguiment, i 355 són alumnes de quart de primària. A més, al llarg del curs s’imparteix una escola d’esquena en la qual es facilita als alumnes exercicis per a enfortir la seua esquena i mantenir una ergonomia correcta. Per esta escola han passat 350 alumnes.
El regidor de Sanitat, Asensio García, ha destacat que esta campanya de promoció de la salut té com a objectiu “la detecció precoç de la malaltia per a poder instaurar a temps un tractament oportú dels processos que evolucionen amb el creixement”. Segons les estadístiques, el 20% dels escolars de primària i secundària presenten desviacions de columna vertebral, encara que tan sols un 2% necessita tractament especialitzat.
Ajuntament d’Algemesí
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.