| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/05/2013

POBLACIONS » Benifaió » Esports

El CD Petanca Benifaió se clasifica para el Campeonato de Sevilla

Representarán a la Delegación Valenciana


Dos fines de semana de competición en Paterna han servido para lograr el CD Petanca Benifaió nuevos éxitos deportivos. Los días 5 y 12 de mayo disputaron en Paterna los torneos de dupletas y el club, siguiendo con su racha de triunfos a nivel provincial, se proclamaba campeón y subcampeón provincial de dupletas en la categoria de 2ª con los equipos formados por  Alexis Gimenez , Jose Martinez y Pascual Romero e Ivan Lopez.
A su vez estos jugadores se han clasificado para disputar el autonómico de dupletas en Alicante (Rabasa) valedero para el campeonato de España de Petanca que se celebra en la misma localidad en septiembre.
Cabe destacar también la clasificación para representar a la Delegación Valenciana de petanca en el torneo nacional Ciudad de Sevilla con el equipo formado por Salva Vidal,Antonio Lara y Jose Perez que se celebra a finales de septiembre “con lo cual esto revaloriza el buen trabajo que se esta llevando desde el club” destaca su presidente.
No hay que olvidar en los triunfos logrados por el club la tercera y la cuarta posición del campeonato clasificatorio para jugar en Almeria conseguida en la categoria de féminas con los equipos formados por  Sarah Aupaix, Noelia Delgado, Mª Carmen Martinez y Fina Fenech, Dolores Peris, Marisa Rotola.
Ajuntament de Benifaió

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.