| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 13/12/2012

POBLACIONS » Turís » Esports » Futbol

El Ayuntamiento de Turís organiza una liga de Futbol 7

Con vistas a iniciarla en enero de 2013


La Concejalía de Deportes del Ayuntamiento de Turís está organizando una liga de fútbol 7 con vistas a iniciarla en enero de 2013.
Los equipos, que deben constar como mínimo de 12 jugadores, tienen de plazo para apuntarse, previo pago de 60 euros por jugador, hasta el próximo 31 de diciembre.
Desde la organización se indica que hacen falta seis equipos que aseguren un mínimo de diez partidos de liga y dos de copa, mientras que el número máximo de equipos que se pueden apuntar son nueve (16 partidos de liga y 2 de copa).
Los partidos se jugarán en el campo de fútbol municipal los viernes por la tarde de 19:30h a 22:00h. Todos los árbitros serán federados y los jugadores deben ser mayores de edad.
Como aspecto importante, destacar el carácter benéfico del campeonato ya que con el dinero que quede de las inscripciones tras pagar a árbitros, jueces de mesa, seguros, balones, etc, será donado a la asociación Per ells.
Se puede obtener más información a través del correo electrónico [email protected] o el número de teléfono 653 57 11 43.
Ajuntament de Turís


 

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.