| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 21/07/2014

POBLACIONS » Cullera » Música

El Ateneo Musical de Cullera se corona como triunfador del Certamen de Bandas

La Lira Castellonera se alza con el bronce en la sección de honor


La 128º edición del Certamen Internacional de Bandas 'Ciudad de Valencia', celebrado en el Palau de la Música, coronó ayer al Ateneo Musical de Cullera como la agrupación ganadora de la sección de honor.
Con 347 puntos, el jurado consideró que esta formación se convertía en la mejor banda que ha sonado durante tres días en la Sala Iturbi del auditorio valenciano.
La Sociedad Musical La Artística Maninsense quedó en segunda posición con 320 puntos, mientras que la Sociedad Musical Lira Castellonera de Villanueva de Castellón ocupó el tercer lugar con 278,5 puntos.
La dotación de los premios para esta categoría fue de 9.000 euros para la ganadora, 6.000 euros para la segunda y 4.000 euros para la tercera.
Dichas sociedades interpretaron un pasodoble de libre elección, una composición libre, y la obra obligada 'Fantasy Triptich' de Derek Burgois. Como sociedad invitada mientras deliberabael jurado y, a su vez, como broche de oro del certamen, actuóla Banda Municipal de Valencia. Bajo la dirección del maestro Fernando Bonete, interpretó 'Corazón Gitano' de José María Martín, y una fantasía del ballet 'Coppélia' de Léo Delibes. Leer noticia completa en lasprovincias.es.
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.