| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 17/12/2012

POBLACIONS » Alberic » Esports » Futbol

El Alberic no logra pasar del empate

CE Alberic, 1 - UD Ondarense, 1


Difícil situación la que está viviendo un Alberic muy azotado por las bajas entre sanciones, lesiones y futbolistas que se han tenido que marchar, hecho que está afectando negativamente al combinado entrenado por Ricardo Sanz y que estuvo cerca de aprovecharlo el Ondarense para reencontrarse con el triunfo, pero un tanto anulado y remate al larguero lo impidieron.
El Alberic se presentó a este encuentro sin poder completar la convocatoria después de arrastrar un gran número de bajas, a las que finalmente se unió la última incorporación, Víctor, que en el calentamiento sintió unas molestias y no pudo ser de la partida.
Poco fútbol el que se pudo presenciar en el Camp Municipal d'Alberic entre dos equipos que se encuentran en una comprometida situación clasificatoria. El Alberic empezó mejor, pero el Ondarense poco a poco fue nivelando el encuentro pero sin acercarse a la portería rival, por lo que los metas de ambos conjuntos apenas tuvieron que intervenir. Cerca de alcanzar el descanso, los de casa lograron adelantarse en el marcador en una buena acción de Aitor, que centró desde la banda derecha y Escrivá, que entraba en segunda línea, remató en el segundo palo al fondo de la red.

Ficha del partido
CE Alberic: Pozuelo; Brahim, Jonathan, Estévez, Gadea, Adnan, Escrivá (Aitor, 55'), Vicente González, Marcelo, Andreu (Brian, 70'), Aitor.
UD Ondarense: José; Jordi (Jaime, 74'), Lucas, Ricardo, Abbú, Rigo, Manu, Pepelu (Clemente, 85'), Rico, Toni, Polo (Marc, 89').
Goles: 1-0 Escrivá (43'); 1-1 Rico (1-1).
Árbitro: García Dios, David Augusto; asistido en las bandas por Crespo Calero, Pablo Bernardo y Navarro Navarro, Ángel. Amonestó por parte local a Estevez, Adnan, Vicente González y Andreu; y por parte visitante a Jordi, Lucas, Abbú, Manu, Rico, Polo y Jaime.

Leer crónica completa del partido en Golsmedia
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.