| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 10/09/2012

POBLACIONS » Alberic » Futbol

El Alberic avisa con un triunfo a domicilio en Canals

Dio la impresión de que puede competir perfectamente pese a haber formado al equipo con apenas dos semanas

El equipo entrenado por Ricardo Sanz consigue su primer triunfo y lo hace lejos de su estadio dando síntomas de que puede competir perfectamente pese a haber formado al equipo con apenas dos semanas. El Canals por su parte deja sensaciones opuestas y tendrá que esperar una semana más para estrenar su casillero de puntos.
Partido poco vistoso el que se ha podido presenciar en el Quatre Camins de Canals, donde ambos equipos apenas han disfrutado de ocasiones destacadas a lo largo del partido, un par para los locales por cada parte, y una en cada tiempo por parte del Alberic, que supusieron los dos tantos de los de La Ribera, no obstante, cabe destacar que a los de Ricardo Sanz se les vio bien plantados sobre el terreno de juego y dieron buenas sensaciones teniendo en cuenta el poco tiempo que han tenido para prepararse.
Las ocasiones claras para los locales en el primer tiempo fueron para Chano, que no cazó bien un centro, y para Pablo, que envió alto un pase de la muerte. Por parte visitante destacó el tanto anotado por Óscar mediante una jugada individual. Leer noticia completa, ficha del partido y galería de fotos en Golsmedia.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.