| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/11/2014

POBLACIONS » Alzira » Medi ambient i naturalesa » Política

Pep Carreres anunció medidas legales para defender los intereses de la Ribera con respecto al río Júcar

Montalvá acusó a los partidos de la oposición de usar el tema del agua como “un medio electoral”


En la sesión ordinaria del Pleno del Ayuntamiento de Alzira del 29 de octubre de 2014, en el apartado del ‘Despacho Extraordinario’, uno de los puntos era una moción conjunta que sobre el Plan Hidrológico del Júcar.
Pep Carreres, concejal de Compromís per Alzira, se hizo eco de las sensaciones de “gente que está harta de estar detrás de la pancarta y dar conferencias sin que les hagan caso” y pidió “un cambio en la política territorial y en el tema del agua”. Carreres anunció acciones legales “porque están hartos que la ciudadanía de la Ribera sea considerada de segunda categoría en el tema del agua” y denunció que “los grupos especulativos están arropados por el Partido Popular”.
Por parte del PSPV-PSOE Alzira, Fernando Pascual apoyó las palabras de Carreres e instó al Ayuntamiento de Alzira a adherirse a las acciones legales necesarias “para que podamos tener el agua superficial en propiedad y no una permuta con los regantes”.
Enrique Montalvá, concejal de Urbanismo, Agricultura y Medio Ambiente, acusó a los partidos de la oposición de “usar el agua como un medio electoral” y señaló que la Ribera puede usar el agua “por asignación directa”, por lo tanto, “el contencioso no tendría ningún sentido”.
 
 
Tratamiento de este punto en el Pleno (completo)
 
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.