| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 01/09/2012

POBLACIONS » Alzira » Successos

Dos policías heridos tras interceptar a un vehículo durante una persecución en Alzira

El detenido es un varón de unos 30 años de edad, de nacionalidad española y residente en nuestra ciudad

Esta mañana, en concreto a las 9:00 horas, varias patrullas del Cuerpo Nacional de Policía se hallaban persiguiendo a un varón que se había dado a la fuga con un vehículo tras sustraer diversos materiales valiosos en una zona Alzira.
Los agentes han seguido a este sujeto durante varios minutos por las calles de la localidad y, tras la negativa por parte del conductor a detener su vehículo, un coche patrulla de la Policía Nacional ha interceptado al vehículo en el cruce de la calle Pare Castells con Virgen de la Murta de Alzira, impactando bruscamente ambos coches en dicha intersección.
Acto seguido, y tras el apoyo de otra unidad policial, los agentes han logrado detener al autor de los hechos y trasladarlo a dependencias policiales.
Como consecuencia de esta intervención, los dos agentes que ocupaban el vehículo policial han resultado heridos y trasladados al Hospital de la Ribera en un SAMU que se personó también en el lugar, para prestar la primera asistencia sanitaria y el correspondiente traslado a urgencias.
Los dos vehículos implicados en la colisión han quedado destrozados. Leer noticia completa en www.elseisdoble.com
E6D



El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 5Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.