| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 01/03/2013

POBLACIONS » Manuel » Esports

Dos jugadores de Manuel y Villanueva de Castellón disputarán la gran final profesional de raspall

Este domingo, 3 de marzo en el trinquete de Bellreguard


Este domingo 3 de marzo en el trinquete de Bellreguard se disputará la gran final del Trofeo de Invierno de raspall. A la final profesional han llegado dos jóvenes de la Ribera Alta, Moncho de Manuel y Marrahí de Villanueva de Castellón que han aprovechado su oportunidad y junto a dos de los mejores jugadores que actúan en la posición de “mitger”, Alberto de Genovés y Coeter II de Simat de Valldigna tendrán la oportunidad de ganar una competición que les puede ayudar para entrar en la Liga profesional de raspall que se disputa próximamente. Las lesiones de varios jugadores que actúan en la posición de “resto” como Waldo, Josep..., ha posibilitado que puedan entrar y demostrar su juego y calidad junto con los mejores de la especialidad. Anteriormente fue Ricard de Villanueva de Castellón el que ganó el Mancomunitat de la Safor y poco a poco los jugadores más jóvenes van ganando en experiencia y se codean con las grandes figuras. El domingo a partir de las 18 horas ante un trinquete lleno tendrán la oportunidad de ser campeones junto a sus ídolos.
El pasado sábado en el trinquete de la Llosa de Ranes se disputó esta partida aunque no era la final. Venció Marrahí y Coeter II, 25 a 10 al equipo de Moncho y Alberto, aunque tendremos que
esperar para ver quién es el campeón ya que en la Llosa estaba todo decidido, ambos equipos eran los finalistas. Seguro que el domingo nos brindan un gran espectáculo.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.