| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Sábado, 24 de julio de 2021

POBLACIONES » Sueca » Detingut un presumpte lladre mentre robava en un habitatge de la costa de Sueca
» Sucesos

Detingut un presumpte lladre mentre robava en un habitatge de la costa de Sueca

Els policies traslladats al carrer de la zona de la Llastra de Sueca van poder comprovar que el presumpte caco ja havia tret a l'exterior objectes de la vivenda

 

La Policia Local de Sueca va detenir en la matinada del passat dimarts un veí de València, espanyol de 47 anys, que va ser enxampat in fraganti mentre furtava a l'interior d'un habitatge de la costa de la capital de la Ribera Baixa. Els agents van ser alertats per propietari de la casa que es trobà al desconegut en l'interior de la casa. Va tindre la sang gelada de retindre'l mentre avisà els policies.
Personats el policies municipals al carrer de la zona de la Llastra de Sueca, van poder comprovar que el presumpte caco ja havia tret a l'exterior objectes de l'habitatge que el propietari va reconéixer com a propis.
La Policia Local de Sueca prestarà una especial atenció, "desplegant tots els efectius que estiga en les nostres mans" davant els pròxims dies, del 26 de juliol al 16 d'agost, en els quals s'ha decretat la restricció de mobilitat nocturna per a Sueca i altres poblacions, segons ha assegurat el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez. 
Ajuntament de Sueca

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.