| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 09/10/2014

POBLACIONS » Alberic » General

Decenas de vecinos ha participado en la Festa de la Mona de Alberic

Se demostró, una vez más, que la localidad es la cuna del “panquemao”


Decenas de personas participaron, una edición más, en la Festa de la Mona que organizó el Gremi de Forners de Alberic en colaboración con el ayuntamiento. La Plaça de la Constitució acogió una especial jornada en la que se demostró una vez más que la localidad alberiquense es la cuna del “panquemao”, el centro de la mona a nivel valenciano y donde se concentran algunos de los hornos más prestigiosos en este sector. Los participantes en la celebración, entre los que se encontraba el alcalde del municipio, Toño Carratalá, pudieron saborear productos diseñados por los establecimientos locales, complementándolo con chocolate caliente. Además, los más jóvenes disfrutaron con la actuación de la prestigiosa compañía de animación ribereña Engrata Teatre, que interpretó su obra “Ambuclown”. La Festa de la Mona se ha convertido ya en una cita ineludible en el calendario alberiquense y sirve para promocionar la localidad a través de uno de sus productos estrella.
El acto sirvió también para descubrir un panel informativo, en la plaza Constitución, consistente en la localización de todos los hornos de la población, en la llamada “Ruta de la Mona”.
Ajuntament d’Alberic
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.