| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 14/10/2012

POBLACIONS » Algemesí » Bàsquet

Debut y victoria para el ChemMecanitzats VDBA de Algemesí frente al CB Genovés

Primer partido de la temporada 2012/2013 y debut en la categoría de preferente para los chicos del Chem

Como suele ser habitual en los primeros partidos de la temporada los dos equipos empezaron con un bajo acierto en ataque lo que supuso una gran igualdad en el marcador, los dos equipos trataron de imponer una alta intensidad defensiva para contrarrestar la falta de acierto en ataque. Poco a poco los dos equipos consiguieron un mayor ritmo anotador pero ninguno de los dos conseguía grandes ventajas en el marcador. En la segunda parte subió la intensidad, ya que los equipos salieron recuperados del esfuerzo realizado en la primera parte. El partido siguió igualado hasta que en los primeros minutos del último cuarto nuestros consiguieron un parcial 8-0 que supuso una bajada de moral para el equipo local que vio como la defensa del Chem les impedía conseguir canastas, además de facilitar contraataques que hicieron que la distancia en el marcador para los nuestros fuera aumentando hasta el 53-79 final. Victoria importante al producirse como visitantes y en el día en el que debutamos en preferente.
El próximo partido para el Chem será ya como locales la próxima semana frente al CBM Benifaió el sábado 20 de octubre a las 18:00.
VD BA
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.