| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 11/01/2014

POBLACIONS » Almussafes » Dansa » Teatre

CulturArts colabora en la programación escénica de Almussafes y Sollana

El objetivo es incentivar la exhibición de teatro y danza en toda la Comunitat Valenciana


._000255
El Consell ha sido informado de los convenios firmados por CulturArts con los ayuntamientos de Almussafes, Buñol y Sollana para la cogestión de la programación escénica en dichos municipios.
El objetivo es incentivar la exhibición de teatro y danza en toda la Comunitat Valenciana, especialmente la realizada por las compañías profesionales valencianas, con objeto de llegue a todos los rincones de la Comunitat una programación escénica regular y estable. Mediante estos convenios ambas partes se comprometen a cogestionar la programación escénica del Ayuntamiento, que se ha realizado hasta el 31 de diciembre de 2013. La programación consiste en los espectáculos recogidos en cada convenio, que han sido elegidos de mutuo acuerdo entre las partes, cada una de las cuales asumirá el 50% de su coste.
En este caso, el acuerdo con el Ayuntamiento de Almussafes se refiere la programación de los espectáculos: La gente, a cargo de Juli Disla y Por fin!, a cargo de PTV Clowns. El firmado con el Ayuntamiento de Sollana es para la cogestión de la programación de El vestit nou de l'emperadriu, a cargo de Bramant Teatre y Pop's Corn, a cargo de Maduixa Teatre. Y el convenio firmado con Buñol se refiere a la programación conjunta de los espectáculos: Desmarcades, a cargo de A. Tempo Dansa y ¿Por qué no?, a cargo de Màgic 6-JM Gestió Teatral. Todas ellas son compañías valencianas de teatro y danza. Leer noticia completa en elperiodic.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.