| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 04/09/2019

POBLACIONS » Cullera » Turisme

Cullera tanca agost amb una mitjana del 90 % d'ocupació

La localitat penjà el cartell de complet durant la setmana del festival Medusa


._000701
El turisme de Cullera ha tornat a tancar un mes d'agost amb bones xifres d'ocupació, encadenant així cinc anys de bons resultats en el mes vacacional per excel·lència. La mitjana d'ocupació dels allotjaments de la ciutat es va situar en el 90 % encara que el ben cert és que en moltes ocasions es va penjar el cartell de complet.
Destaca la celebració de la sisena edició del Medusa Sunbeach Festival o la màxima afluència durant els caps de setmana, moments en els quals la ciutat ha estat al complet.
Pel que respecta als hotels, la mitjana d'ocupació es va situar pròxima al 92 % amb similituds entre la primera quinzena (90,67 %) i la segona del mes (92,23 %). Molts dels establiments van registrar una ocupació mitjana del 100 % i la majoria va sobrepassar el 90 % dels llits ocupats durant tot el període.
Pel que fa als apartaments, que presenten l'oferta d'allotjament més nombrosa de la ciutat, l'ocupació fou similar a la dels hotels amb un 92 % de mitjana, encara que en este  cas durant la primera quinzena es va arribar a una mitjana del 94 % enfront d'un 87,78 de la segona.
La resta d'allotjaments (càmping, apartahotels, pensions i hostals), que representen el 19 % de l'oferta reglada del municipi, es van moure en guarismes similars amb alguns establiments mantenint-se en una mitjana del 90 % pràcticament durant tot el mes.
La regidora de Turisme i Promoció Econòmica, Débora Marí, ha apuntat que les xifres d'ocupació «mantenen la tendència dels últims anys» i «consoliden a Cullera com una de les destinacions vacacionals de referència de la Comunitat Valenciana».
«És evident que Cullera és ara com ara un dels pilars del turisme de la nostra província. Hem crescut en els últims anys i les xifres d'este mes d'agost afermen la recuperació que es va iniciar en 2015. Des de llavors, any rere any, hem vingut consolidant les bones dades d'ocupació, aconseguint rècords històrics», ha assenyalat Marí.
A més de l'oferta tradicional de sol i platja, Cullera complementa els seus atractius naturals amb activitats per als més diversos públics. La regidoria de Turisme, en col·laboració amb el sector empresarial, ha oferit una agenda amb més de 400 activitats. Des d'actuacions musicals i exposicions fins a rutes guiades, passant per atractius per als més xicotets o l'acolliment de la quarta etapa de la Vuelta.
Marí confia que el mes de setembre que ara comença seguisca en la línia dels anys anteriors i allargue la temporada turística. Des de l'Ajuntament es continuen impulsant activitats per a tots els públics a les quals se sumen noves iniciatives com la primera edició del festival de música CullerArts. També al setembre Cullera acull la III edició del festival internacional de Rugbi Inclusiu que enguany inclou un concurs internacional de paelles.
Ajuntament de Cullera
 

._000659

._000673

._000689
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.