| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 3 de octubre de 2016

POBLACIONES » Cullera » Cullera supera el 70 % d'ocupació hotelera el cap de setmana de l'assemblea de bandes
» Música » Turismo » V

Cullera supera el 70 % d'ocupació hotelera el cap de setmana de l'assemblea de bandes

Més d'un milió de persones han passat per la ciutat a l'estiu


._000446
Durant setembre i el primer cap de setmana d'octubre el turisme no ha baixat el seu ritme de creixement a Cullera. En un any de rècord per al sector, les dades conegudes hui de l'últim mes de l'estiu afermen la recuperació de la indústria.
Estos se sumen a les bones xifres del primer cap de setmana d'octubre coincident amb la celebració en la ciutat de la XLVIII Assemblea General de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV), que ha atret milers de participants tant en el conclave de les bandes com en els diferents actes celebrats al voltant d'este esdeveniment.
L'ocupació mitjana dels allotjaments al setembre es va situar en el 61 %, onze punts superior al mateix període del 2015. El bon temps que ha acompanyat durant bona part dels dies ha sigut un factor clau perquè l'afluència no haja baixat.
La primera quinzena va resultar especialment forta i molts establiments superaren amb escreix el 90 % de demanda. Com sol ser tradicional, en la segona quinzena les xifres van ser més baixes després de l'inici del curs escolar.
En l'hostaleria també s'ha treballat molt bé en un dels mesos que millor es recorden, apunten des de l'associació local.
L'alcalde de Cullera, Jordi Mayor, s'ha mostrat satisfet perquè «sens dubte hem viscut el millor estiu per al turisme que es recorda en anys». Mayor valora que este exercici «suposa la consolidació de la millorança del sector» perquè «hem aconseguit que per Cullera passe prop d'un milió de visitants a l'estiu, l'objectiu que ens marcàrem al principi del mandat.
De fet, des de l'ajuntament s'han hagut de perllongar servicis com la platja per a gossos per l'alta demanda d'usuaris.
 
Èxit de l'assemblea
Pel que fa a l'ocupació del cap de setmana passat, es va superar fins i tot la mitjana de setembre i en els hotels s'ha arribat al 70 %, amb alguns d'ells pràcticament al 100 %.
Les activitats turístiques paral·leles que va organitzar l'ajuntament van registrar una alta afluència, especialment les rutes pel barri del Pou o les visites als refugis de la Guerra Civil.
Encara que l'acte que va suscitar una concentració més destacada fou la desfilada de bandes, amb més de 800 músics procedents de tota la comarca que es van sumar als més de 500 participants en l'assemblea i els seus acompanyants.
«Ha sigut tot un èxit i hem aconseguit l'objectiu en el qual hem treballat durant tot un any, que l'assemblea servira per a atraure visitants i promocionar la ciutat. Eixa és la línia en la qual hem de continuar per a aconseguir la desestacionalització turística», ha conclòs Mayor.
Ajuntament de Cullera


El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.