| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/09/2014

POBLACIONS » Cullera » Música

Cullera rindió ayer homenaje al mejor flamenco en el Festival Internacional de Música de Cámara

Con los maestros de la guitarra española José María Gallardo y Miguel Ángel Cortés, acompañados por la bailaora Ana Morales


._000314
El concierto 'Lo Cortes no quita lo Gallardo' tuvo lugar en el Castell y fue un homenaje al mejor flamenco con la participación de los maestros de la guitarra española José María Gallardo y Miguel Ángel Cortés, que estuvieron acompañados por la bailaora Ana Morales.
Al concierto asistieron el concejal de Turismo del Ayuntamiento de Cullera, Manuel López, Cecilia Rodrigo, hija del maestro Joaquín Rodrigo, a quien se homenajeará en el concierto del día 11, y los padres de Iraila Latorre, a cuya asociación se donarán todos los beneficios de esta edición del Festival para la investigación del cáncer infantil.
El Festival tendrá continuidad hoy sábado a las 20:00 horas en el Auditorio, con el concierto 'Programa Español' con la participación de los más de 50 músicos de la orquesta del Festival, que actuarán acompañados de la soprano Cristina Faus y el tenor Albert Montserrat. Jordi Bernàcer será el director de la orquesta. El programa se dividirá en dos partes, la primera de ópera, con la suite de Carmen de Bizet, y la segunda de zarzuela, en la que se interpretarán conocidas obras de distintos compositores, entre ellos Manuel de Falla.
Las entradas pueden adquirirse en taquilla o en la propia web del Festival www.festivalcamaracullera.com
 
Todas las noticias del Festival Internacional de Música
de Cámara de Cullera publicadas en El Seis Doble
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.