| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 13/08/2012

POBLACIONS » Cullera » Medi ambient i naturalesa

Cullera reabre las playas cerradas por las algas

Técnicos de la Generalitat certifican que la mancha, de cinco kilómetros, era plancton marino que no resulta tóxico

El Ayuntamiento de Cullera ha vuelto a permitir hoy el baño en la principal zona de playa de la localidad después de que  ayer la cerrase al baño por la presencia de una mancha de fitoplacton, una especie de alga microscópica en suspensión, según han informado a EFE la Conselleria de Agricultura.La mancha, que ya ha desaparecido, se detectó el pasado viernes en la zona que comprende El Marenyet hasta El Racó, con una extensión de cinco kilómetros, y desde entonces se han realizado diferentes análisis del agua para detectar su origen.
Los técnicos de la Generalitat han visitado esta mañana la zona y han certificado que la mancha era plancton marino, constituido predominantemente por organismos vegetales, como ciertas algas microscópicas en suspensión. Según ha señalado el concejal de playas del Ayuntamiento de Cullera, José Agustín Gil, todavía se desconoce el origen de la misma, si bien esta mañana se ha realizado otro análisis para intentar averiguarlo.
"Desde el Ayuntamiento hemos estado investigando si la mancha procedía de la depuradora o del emisario submarino, pero las pruebas realizadas descartan que el problema venga de estos lugares", ha explicado Gil. Leer noticia completa en Levante-EMV
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.