| Edición diaria núm: | Año: 6 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 21 de noviembre de 2017

POBLACIONES » Cullera » Cullera, protagonista d'una sèrie documental sobre ciutats d'anunci
» Cultura » Documentales y reportajes

Cullera, protagonista d'una sèrie documental sobre ciutats d'anunci

La producció audiovisual podrà vore's en la futura televisió autonòmica valenciana


._000520

._000515
Cullera torna a convertir-se en un plató a l'aire lliure. La localitat és protagonista estos dies de 'Filmoretrats', una sèrie-documental sobre ciutats d'anunci i de cinema que roda la productora Makinaacción. L'audiovisual podrà vore's en la futura televisió autonòmica valenciana, Àpunt.
El fet que Cullera haja sigut escenari de diversos espots de marques nacionals i internacionals ha cridat l'atenció dels productors, que han volgut investigar el perquè d'este interés en la ciutat per part de les grans multinacionals per a escollir Cullera com a escenari. Ikea, Peugeot, Air France-KLM, la cervesa nord-americana Miller Lite o recentment el València CF són solament algunes de les firmes que s'han fixat en Cullera per a ambientar els seus audiovisuals.
La docu-sèrie consta de 3 capítols amb una durada de 50 minuts cadascun; s'estén a través de continguts transmèdia, alguns en suport audiovisual, que desenvolupen el concepte de la sèrie.
Filmoretrats també aborda les produccions cinematogràfiques i les sèries de televisió, camps en els quals Cullera també és prolífica amb pel•lícules rodades ja des dels 70 (El Virgo de Vicenteta, Biba (sic) la banda, Killer Barbies, Rencor, Atasco en la nacional, Cuéntame, etc.). Així indaga en el testimoniatge de persones que van prendre part en estos rodatges, que relaten la seua experiència com a testimonis o fins i tot com a extres.
Entre els protagonistes està el famós gastrònom local Salvador Gascón, qui ha fet alguna aparició en més d'un anunci com el popular d'Arròs Dacsa titulat 'El valencià que no sabia fer paelles' en la qual el prestigiós cuiner regenta una escola per a ensenyar a cuinar el plat estrella valencià. Gascón també ha aparegut en programes de televisió i en altres gèneres audiovisuals.

Film office
Finalment, arreplega les veus dels responsables municipals les quals ajuden a entendre la dimensió d'estes pel•lícules més enllà de la pantalla. Cullera, que ja treballa en la creació d'una Film Office local, facilita al màxim els rodatges, ja que valora el seu impacte molt positivament en termes de promoció de la marca turística.
Alguns dels aspectes que des dels 90 han convertit Cullera en una de les ciutats preferides per als rodatges són la seua proximitat a València, el clima que garantix més de 300 dies de sol a l'any i la possibilitat de trobar les més diverses localitzacions (mar, muntanya, riu, llac, etc.) en un radi de distància molt curt, la qual cosa facilita el desplaçament dels equips i l'estalvi de costos.
Ajuntament de Cullera

 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.