Cullera llança la seua pròpia línia d'ulleres de sol sostenibles

Jueves, 19 de enero de 2017 | e6d.es
• El model està fet de fusta procedent d'espais verds certificats per una ONG internacional

Cullera és sinònim de platja i sol durant més de 300 dies a l'any. I per a protegir la vista res millor que unes bones ulleres. La localitat turística ha presentat hui en Fitur Madrid 2017 la seua pròpia línia d'ulleres de sol.
Però no són unes lents qualsevol: són sostenibles, fruit del compromís amb el turisme ètic que el consistori ha adquirit en el procés de canvi de model turístic que està duent a terme. Precisament, enguany el turisme sostenible és l'eix central de la fira més important del món en este sector.
Estes exclusives ulleres les ha dissenyat l'empresa Karimba i estan fetes amb fusta laminada procedent de boscos sostenibles amb certificació expedida per l'ONG internacional amb seu a Alemanya Forest Steward Council.
A més, les ulleres es caracteritzen per la qualitat dels seus materials. Les seues lents estan fetes amb material TAC, el millor del mercat actualment, i compten amb una pel•lícula de polarització UV-400 que permet eliminar el 99 % dels rajos ultraviolats. Així mateix, tenen acer inoxidable i moll auto ajustable.
El disseny és atractiu. Açò les fa més apetibles a causa que el comprador pot lluir-les en qualsevol ocasió i amb diferents looks.
 
Promoció de marca
El llançament de la línia Cullera per part de Karimba s'emmarca en la política de promoció de marca que duu a terme la ciutat. «Estem emprenent accions de màrqueting promocional per a dotar a la marca Cullera Turisme d'atributs positius», ha explicat Mayor.
En este cas, es pretén potenciar els atributs de qualitat i sostenibilitat. «Hi ha un segment de visitants que demanden un valor afegit a les destinacions turístiques a l'hora de triar-los. El turisme ètic és una tendència en voga i nosaltres volem sumar-nos amb accions com esta perquè pretenem que els nostres visitants, a més de viure una experiència única gaudint del sol i la platja, es vegen realitzats amb l'adquisició d'un producte que els senta bé i al mateix temps contribuïx a la protecció del medi ambient», ha destacat l'alcalde.
La presentació de les ulleres s'ha realitzat este matí en Fitur Madrid i el mateix president de la Generalitat, Ximo Puig; la vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra o el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, no s'han resistit a posar amb elles.
Les ulleres estaran a la venda en punts com la Tourist Info o en les zones més emblemàtiques del municipi com ara el Castell. També es vol arribar a acords amb comerços locals per a la seua comercialització. Existiran dues línies, una de major qualitat i una altra més assequible perquè el model Cullera puga estar a l'abast de tots.
Cullera Turisme ha començat a treballar en la promoció de la marca amb productes que puguen popularitzar-se. Açò, a més d'ajudar a crear imatge de marca, suposarà una font d'ingressos extra.
Ajuntament de Cullera