| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/02/2014

POBLACIONS » Carcaixent » Religió i culte

Cuatro pasos de Semana Santa sobre el Sepulcro se expondrán en Carcaixent

La Hermandad de Torrent llevará el paso del Santo Entierro


._000210
Cuatro pasos de hermandades constituidas bajo la advocación del Santo Sepulcro se podrán contemplar en la exposición que se inaugurará el próximo domingo coincidiendo con la apertura del VII Encuentro de la agrupación de la Comunidad Valenciana. Los colectivos que llevan sus pasos son los de Xàtiva, Cullera y el de Carcaixent, un anónimo del siglo XVII, y el del Santo Entierro de Torrent, que reúne a siete figuras y es una de las pocas ocasiones que se puede ver fuera de su entorno habitual. La muestra se inaugurará el próximo domingo, 9 de febrero, en el templo parroquial de l’Assumpció y se podrá ver entre las 18h. y las 20:30h. horas, salvo de 19:30h. a 20 h., horario de las celebraciones litúrgicas.
El presidente de la cofradía de Carcaixent, Javier Albelda, destacó la importancia de la muestra por dar a conocer la diversidad de los enseres de cada una de las hermandades. Podemos ver los estandartes y la variedad de la indumentaria. Esperamos que, en estos días, el local sea un lugar de encuentro de distintas formas de entender el mundo cofrade, como parte de la tradición y de la vida de Jesús¨. Sobre los pasos que se expondrán destacó el esfuerzo de la Hermandad de Torrent por llevarlo y la espectacularidad en portarlo cuando se vean en las calles de La Ribera.
Las cofradías participantes pertenecen a Alboraya, Ontinyent, Torrent, Turis, Benifairó de la Valldigna, Quart de Poblet, Utiel, Corbera, Xàtiva, Cullera, Ondara, Tavernes de la Valldigna, Gandia, Sueca, Alzira y la propia población organizadora. Otras tres están interesadas en formar parte de la agrupación, Ibi, Benetusser y Catarroja.
Para más información. Javier Albelda, presidente de la Cofradía del Santo Sepulcro y de la Resurrección de Carcaixent. Telf: 635039575
Paco Varea
Responsable de Prensa del VII Encuentro.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.