| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 04/04/2016

POBLACIONS » Gavarda » Articulistes » Atletisme » Esports » Toni Gordó

Cristina Chorro y José A. Marín, vencedores en el Circuit Cajamar Ribera de Xúquer de Gavarda

La próxima prueba será en Benimodo el domingo 16 de abril



En Gavarda, este pasado sábado, 02 de abril, a las 18:00 horas, se dieron la salida a las pruebas infantiles con casi doscientas niñas, y niños corriendo por las empinadas calles de Gavarda.  Segunda prueba  de once de las categorías infantiles del VI CIRCUIT CAJAMAR RIBERA DE XÚQUER 2016.  A las 19:00 horas con algo más de quinientos participantes, se dio la salida a la categoría absoluta.  Un circuito semiurbano, con una primera, y última parte con constantes subidas y bajadas fuertes, y que nos dirigen dos veces a "La coqueta del dipòsit", zona más elevada de Gavarda.  La parte central, transcurre por los campos, y cerca de la Acequia Real de Júcar, y del propio "Xúquer"; adentrándonos en el antiguo pueblo de Gavarda; donde quedan una veintena de casas habitadas.  El final de la prueba de 8 km; y con la subida al depósito se notó la dureza relativa de la cuesta, donde gran número de corredores caminaban. 
La primera en cruzar la meta fue Cristina Chorro Richart, de C.A. L'Alcudia en 32'15" a 4'02" el km.  El más rápido, fue el alzireño José Antonio Marín Gay, "El Titi", del Mediterranea; y que la semana pasada quedó en Antequera (Málaga), subcampeón de España de 3.000 metros lisos pista cubierta, mister 35; y que en Gavarda invirtió un tiempo de 26'38" a 3'20" el km.  Los integrantes del Club Atletisme Alzira fuimos seis corredores, destacando la participación de Adelaida Pau Fayos, que con tiempo de 46'44" quedó 5ª de su categoría VCF.  Jesús Alcañiz Díaz fue el mejor de los chicos.
La próxima prueba del VI CIRCUIT CAJAMAR RIBERA DE XÚQUER 2016, será la cuarta de dieciséis en Benimodo, el próximo domingo 16 de abril, con su III 10K, y que también habrán carreras infantiles.  Prueba prácticamente  llana.
Toni Gordó (texto y fotos)
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.