| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 06/04/2013

POBLACIONS » Cullera » Urbanisme, infraestructures i habitatge

Costas permite construir en la playa de Cullera un chiringuito de cemento

El edificio se ubica en la zona de dominio público del Dossel, pero fuera del Parc Natural de l'Albufera




La Demarcación de Costas en Valencia ha autorizado a un empresario de Cullera a construir un restaurante en la playa del Dossel, en una zona situada junto a la arena y aledaña a las dunas. La noticia sorprende porque, como explicó el portavoz de Compromís, Pere Manuel, se trata de una construcción de hormigón y con pilares que, además de estar junto a la playa, se sitúa cerca del Parc Natural de l'Albufera.
En los últimos años los conflictos entre la Demarcación de Costas y los propietarios de chiringuitos y restaurantes ubicados a pie de playa han sido habituales en toda España. Este organismo, dependiente del Ministerio de Medio Ambiente, ha llegado en algunos casos a derribar negocios situados en primera línea de playa y ha originado las quejas de los hosteleros por las medidas restrictivas que ha impuesto en cuanto a las características y el tamaño que debían tener restaurantes y chiringuitos.
El edil de Playas de Cullera, Pepe Gil, explicó en el pleno municipal celebrado la semana pasada que la Demarcación de Costas quería retirar el chiringuito El Tòfol, ubicado en la propia arena de la playa del Dossel. Ante esta situación, el Ayuntamiento hizo unas gestiones para defender la supervivencia del negocio e informó a Costas de que este chiringuito había pertenecido durante más de 50 años a una familia y era "un chiringuito reconocido que llevaba muchos años en Cullera", indicó Gil.  Pepi Bohigues.  Leer noticia completa en Levante-EMV

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.