| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/02/2014

POBLACIONS » Benifaió » Atletisme » Esports

Corredores del club Kangurs Benifaió entre los 50 primeros puestos de la "VI Mitja Marató Roquette"

La prueba reunió el domingo 16 de febrero a más de 1.000 corredores en una jornada donde logró la victoria Mohamed Boucetta y en féminas Yamilka González


._000248
Benifaió volvió a ser el escenario el domingo de una de las pruebas deportivas con mayor participación. Los alrededores de la empresa Roquette, patrocinadora del evento, fue el lugar de encuentro para dar la salida y recibir en la meta a los más de 1.000 atletas que se habían inscrito en la 'VI Mitja Marató Roquette Benifaió' organizada por el Club Triesport Roquette. Unos datos que demuestran la importancia de la prueba con unos niveles de inscripción que cada año van en aumento, pasando de los 800 atletas en 2012, a 900 en la pasada edición y los más de 1.000 en la prueba de ayer domingo. Con un recorrido de 21 Km. La prueba discurrió por los alrededores del término de Benifaió y por sus calles más céntricas. Los vecinos pudieron así animar a los atletas. Con un tiempo de 01:06:42 llegaba a meta el primer corredor Mohamed Bocetta logrando el triunfo. En féminas la primera clasificada fue Yamilka González al pasar el arco de meta en 01:23.38.

Importante triunfos del club Gómez Madrid Kangurs Benifaió
El recién creado club local Gómez Madrid Kangurs Benifaió no ha podido tener una mejor participación en su primera Media Maratón como club oficial. Nueve de sus corredores lograban clasificarse entre los 50 primeros puestos de la amplia clasificación general entre más de 1.000 participantes.
Así lograron estos importantes puestos Mario Baldoví Ferrer (6º), Ramón Reyes Sánchez (7º), Elis Alepuz Hernández (9º), Cefe Ruiz Marquez (13º), Javier Piles Císcar (26º), Pepe Linares Egea (28º), David Moreno Romay (41º), Andrés Rovira Pales (44º) y Raúl Giner Peirach (47º).
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.