| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/02/2021

POBLACIONS » Carcaixent » Política » Servicis públics

Coordinadora Vox Carcaixent: ‘Paco Salom presume de ser un referente europeo en la gestión de residuos’

Compromís desvía la atención de los ciudadanos para ocultar su nefasta gestión medioambiental al abandonar la limpieza en zonas de afluencia de personas

 

De manera oficial, el partido catalanista de Compromís ha publicado en la página web propagandística del Ayuntamiento de Carcaixent una medida estrella con el eslogan “Tot a punt per a l’inici del nou sistema de recollida de residus” vanagloriándose de lo buenos que son en la gestión de residuos.
El citado artículo publicado en la página web del Ayuntamiento de Carcaixent, utilizada como herramienta propagandística de Compromís y pagada por todos los “Carcaixentins”, presume de ser pionero en la comarca por introducir contenedores marrones:
“Per la seua part, Paco Salom, alcalde de Carcaixent, ha incidit en que amb el nou sistema Carcaixent es convertirà en la primera localitat de la Ribera en separar el fem orgànic per separat «el canvi d’empresa ens ha donat la possibilitat de ser pioners a la comarca en introduir el contenidor marró en tot el nucli urbà, circumstància que hem d’aprofitar per fer de Carcaixent una ciutat referent en matèria de separació de residus». Per a l’alcalde, el canvi d’empresa ajudarà en este objectiu, «a ningú se li escapa que una correcta gestió dels nostres residus passa necessàriament per un servei eficient de recollida de fem, cosa que anem a posar-li solució a partir del dilluns i que estic segur que amb la col·laboració i el paper actiu de la ciutadania, anem a fer que siga un èxit”.
El panfleto propagandístico de Compromís, publicado en la página web del Ayuntamiento de Carcaixent señala lo siguiente:
“És important recordar que en el contenidor marró hauran de separar-se les sobres d’aliments i matèries orgàniques d’aquelles altres restes que no són orgàniques: per exemple, bolquers, compreses, tovalloletes, gases, màscares, utensilis trencats o en desús, restes de neteja, etc. que hauran de continuar dipositant-se en el contenidor gris. Amb la incorporació d’este cinquè contenidor, l'Ajuntament de Carcaixent s'adapta ja a les normatives europees i de la Generalitat Valenciana que obliguen a que tots els municipis tinguen incorporat l'any 2021 el contenidor de matèria orgànica.”
La normativa europea a la que se acogen como “pioneros en la gestión de residuos”, se remonta al año 2006 con la aprobación del Reglamento (CE) n. 1907/2006 del Parlamento Europeo pero es ahora, después de 12 años, cuando presumen de su fantástica gestión.

Una gestión mediocre en la gestión de residuos
El partido político de Compromís desvía la atención de los ciudadanos para ocultar su nefasta gestión medioambiental al abandonar la limpieza en zonas de afluencia de personas, especialmente niños y familias. Por ejemplo es muy habitual ver como zona del Burguer king se halla constantemente sucia y repleta de escombros, con el peligro añadido de vecinos y niños que frecuentemente visitan estos lugares de Carcaixent.

¿Dónde está Compromís como referente comarcal de la gestión de residuos?
La política propagandística de Compromís no pretende otra cosa que ocultar su incapacidad de mantener limpia la ciudad.
La zona del Burguer king es actualmente un vertedero ilegal, un lugar donde no existen señales que prohíban los constantes vertidos de basura y escombros. Tampoco existen contenedores habilitados que evite el esparcimiento, al menos de forma provisional, hasta encontrar una fácil solución. Parece ser que estas zonas alejadas de la ciudad no requieren su atención desviando su atención por su incapacidad de gestionar un problema de residuos.
Nota de prensa enviada desde Vox Alzira en nombre de la Coordinadora Vox Carcaixent


 


El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.