| Edición diaria núm: | Año: 6 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Jueves, 8 de febrero de 2018

POBLACIONES » Montserrat » Continuen els actes de la III Setmana Cultural de Montserrat amb alta participació dels veïns
» Actividades

Continuen els actes de la III Setmana Cultural de Montserrat amb alta participació dels veïns

Entrevista a Josep Maria Mas, alcalde de Montserrat


III SETMANA CULTURAL DE MONTSERRAT
Casa de la Cultura i Biblioteca 
Del 6 al 10 de febrer de 2018

Continua endavant la III Setmana Cultural de Montserrat. Ja s'han realitzat diverses cites culturals a la localitat i entrem en la recta final per arribar a la cloenda del pròxim dissabte. Segons Josep Maria Mas, alcalde de la localitat, "era una de les pretensions del nostre programa electoral, ja és una realitat i seguirem treballant perquè Montserrat puga disfrutar d'un seguit d'actes culturals que siguen atractius i interessen a tots els nostres veïns".

DIJOUS 8
- A les 18.00 hores: Presentació del llibre 36 Premi Enric Valor. “Pell de Seda”. Ed Bullent. Vicent Sanhermelando. Casa de la Cultura.
- A les 20.00 hores: “Granell de mà en mà”. Concert de Borja Penalba (cantautor) i Francesc Anyó (versador). Casa de la Cultura.

DIVENDRES 9
- A les 18.00 hores: Conta contes per a público infantil i familiar “Per què les zebres tenen ratlles... i altres contes de la Sabana”. Ana Canet. Biblioteca.
- A les 22.30 hores: Teatre per a adults “Donde las papas queman”, de la companyia A Tiro Hecho. Inspirat en Víctor Jara. Casa de la Cultura.

DISSABTE 10
-A les 19.00 hores: Lliurament dels premis del III Certamen Literari de Montserrat, amb la conducció de l’acte pel monologuista, humorista i actor Pau Blanco. Casa de la Cultura. 
Ajuntament de Montserrat






El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.