| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Domingo, 8 de junio de 2014

POBLACIONES » Cullera » Concert Didàctic organitzat per la Banda Juvenil de la Societat Musical Santa Cecília de Cullera
» Música

Concert Didàctic organitzat per la Banda Juvenil de la Societat Musical Santa Cecília de Cullera

Van participar 700 escolars de Cullera dirigits per Enrique Sapiña

._000241
700 escolars de Cullera van participar ahir en el Concert Didàctic organitzat per la Banda Juvenil de la Societat Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera. Esta iniciativa educativa dirigida pel titular de l’agrupació juvenil, Enrique Sapiña ha tingut com a objectiu principal apropar als escolars de primària al món musical. Els xiquets han conegut quines són les famílies instrumentals, el so dels instruments i quina funció tenen en la banda. També en el concert s’han interpretat diferents temes, com ara, el pasdoble del compositor Rafael Talens, “Tercio de Quites”, temes de pel•lícules de Disney, com “la Sirenita”, i “El Rey León”, i altres com “Piratas del Caribe” i “Doraemon”. El concert forma part de les activitats que organitza la societat per a donar a conéixer el centre professional i els diferents estudis que es poden cursar. D’altra banda, enguany la S.M.I Santa Cecília Cullera, oferta de nou matricula, assegurança escolar i primer trimestre gratuït a tots aquells que s’inscriguen per primera vegada en el centre en les especialitats de Kodaly, 1er i 2on d’iniciació i 1er d'Ensenyances Elementals.
Societat Musical Instructiva
Santa Cecília de Cullera
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.