| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 26 de febrero de 2013

POBLACIONES » La Pobla Llarga » Compromís de La Pobla Llarga celebrà la seua assemblea constituent
» Política

Compromís de La Pobla Llarga celebrà la seua assemblea constituent

El 57,14% dels integrants de la nova executiva pertanyen al Bloc Jove


El passat divendres va tindre lloc l’assemblea constituent del grup Compromís de La Pobla Llarga, la suma del Bloc local i els nous adherits a Compromís. L’acte va comptar amb l’assistència del secretari comarcal Rafa Oliver i un representant comarcal del Bloc Jove, Albert Furió.
La nova executiva local queda així: Daniel Carbonell (Secretari local i finances), Rafa Pastor (Portaveu institucional i representant al Consell General), José Luis Navarro (Secretari d’organització), Esteve Torres (Secretari de comunicació), Joan Carles Úbeda (Medi ambient), Joan Company (Acció electoral), Marc Castelló (Secretari local del Bloc Jove).
Des del col.lectiu destaquen que es tracta d’una executiva que aposta per la gent jove i el futur de la localitat “ja que més del 50% de la nova executiva, en concret el 57.14% són membres del Bloc Jove (menors de 30 anys)“. El secretari local de la formació, Daniel Carbonell, afirma que el grup segueix “creixent i sumant, ja no sols som el futur, sinó també som el present”. D’altra banda, el secretari institucional, Rafa Pastor, diu que “amb aquest equip ja cohesionat, no ens fa por cap repte, res ni ningú”, finalitza.
Compromís per La Pobla Llarga
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.