| Edición diaria núm: | Año: 7 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Viernes, 30 de enero de 2015

POBLACIONES » Alzira » Compromís per Alzira considera electoralista que l’alcaldessa compre un bar per a cedir-ho a una falla
» Fallas » Fiestas » Política

Compromís per Alzira considera electoralista que l’alcaldessa compre un bar per a cedir-ho a una falla

Bastidas en la seua intervenció del Ple parla d’un conveni signat al respecte i que cal complir, qüestió que a Compromís no ens consta




Al Ple del passat dimecres, als precs i preguntes, des de Compromís per Alzira preguntarem a l’Alcaldessa per la permuta d’unes places d’aparcament municipals (a l’edifici cine piscina)  per a comprar un baix al Carrer Lepanto, número 3. Sobretot per la valoració del immoble en 150.000 € (segons el senyor Lahuerta en Comissió Informativa d’Hisenda ) i per la cessió de forma unilateral a la Falla Camí Nou.
Bastidas va contestar de manera molt vehement i visiblement enfadada. Enfadada perquè Compromís va dir una cosa de la que no volia que ningú s’assabentara?
Va dir que es tractava d’una obligació arreplegada en un conveni signat al respecte i que cal complir, qüestió que a Compromís no ens consta.
El que sí ens consta és que el conveni amb l’anterior propietari del Cine Piscina, aprovat a finals del 2004 i signat a principis de 2005, parlava de la reversió del terreny al seu favor, una zona verda o plaça pública de 1.292 m2, la construcció d’un immoble per a ús dotacional, amb una superfície de 2.500 m2, entregar a l’Ajuntament 25 places d’aparcament en el soterrani de l’edifici, finançar una escultura i un pagament en efectiu.
L’actuació de l’Alcaldessa demostra una vegada més que el PP està actuant a la desesperada perquè cada vegada està mes prop que puga perdre la seua majoria al govern local i no te cap mirament en gastar sense comptar amb ningú i ficant en perill l’economia de l’Ajuntament per atendre els seus interessos electorals per damunt de tot. És un mal precedent quan tenim altres comissions i associacions que demanen al nostre Ajuntament un local per poder exercir la seua activitat.
També volem denunciar la manipulació que fa Elena Bastidas quan fem la nostra tasca de control. No es pot acusar al nostre grup d’anar contra les falles, quan exposem que en la situació de crisi actual i amb famílies que estan patint desnonaments i passant-ho mal no és prioritari comprar un local per a una falla.
Compromís per Alzira
 
A la pàgina següent vos adjuntem l’acta del plenari on es va tractar aquest tema i les intervencions del nostre regidor en aquell moment.
 
A cap lloc apareix el local per a la falla, que sí va apareixer a les intervencions del ple de 13 d’octubre de 2004, on es va tractar aquest punt.
 
PLE DE 13 OCTUBRE 2004
 
PUNT NÚMERO 8.- CONVENIO A SUSCRIBIR ENTRE EL AYUNTAMIENTO DE ALZIRA Y EL ANTIGUO PROPIETARIO DE TERRENOS SITOS EN LA ACTUACIÓN AISLADA Nº 10 DEL PGOU (CINE-PISCINA)
 
Extracte primera intervenció Carles Aranda, regidor BLOC:
 
[...] ahora parece que apuesta por un edificio de cuatro o cinco plantas, tiene quinientos metros cuadrados cada planta, la planta baja creo que s para la Falla, para que animen la lectura de los que utilizan este edificio. [...]
 
Extracte intervenció Chelo Martínez, regidora PP:
 
[...] Después ha habido una cosa que no me ha gustado el tono que usted ha utilizado respecto de la falla de Camí Nou. Pues dígalo públicamente que no pasa nada, diga usted públicamente que no quiere que los falleros de Camí Nou estén ubicados en el bajo de la Biblioteca, digalo públicamente, pero dígalo.
 
Después le tengo que recordar que hay unos sistemas de insonorización que permiten que se puede convivir. Vamos a intentar que todo el mundo conviva, y que todo el mundo tenga las instalaciones adecuadas. [...]
 
Segona intervenció de Carles Aranda:
 
[...] antes se ofrecía una planta baja de 650 metros cuadrados insonorizados, que ahí sí que se hablaba de un uso independiente para el tema de la Falla, ahora se habla de un edificio de planta baja y cuatro alturas. En esa planta baja va incorporada la Falla. A la Sra. Martínez le parece muy bien que vaya la Falla en la planta baja, pues perfecto, yo no le digo que no, yo no tengo ningún problema en que vaya la Falla pero no es lo más idóneo. Usted entenderá que lo normal es que un edificio cultural, si puede ser, que su totalidad tenga la misma finalidad. Y además, la Falla Camí Nou es una falla muy numerosa, con quinientos metros cuadrados no tendrán prácticamente para nada. Tampoco es la solución. Para la reunión del viernes sí, pero para lo que son las fiestas no valdrá. [...]
 
Votació del punt: BLOC en contra
 
Es plantejà recurs de reposició a aquest Conveni signat per Carles Aranda i es passà a votació al Ple de 22 de desembre de 2004, sent DESESTIMAT EL RECURS.
Compromís per Alzira
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 16Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.