| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 05/04/2017

POBLACIONS » Benifaió » Activitats » Social

Centenares de alumnos y vecinos participarán hasta el 8 de abril en la Semana Cultural de Benifaió

La pintura, la artesanía, el teatro, las exposiciones y la gastronomía saludable también forma parte de esta semana,


._000464
El Centro Cultural Enric Valor de Benifaió acogió en la tarde de ayer  la inauguración oficial de la VII Semana Cultural Roquette. Un evento que tuvo una amplia asistencia de público, además de políticos y representantes de la empresa Roquette, entidades locales, escolares y vecinos que no quisieron perderse la puesta en marcha de la programación cultural que estará de actualidad en Benifaió hasta el próximo 8 de abril de forma ininterrumpida.
La Semana Cultural Roquette dará un protagonismo especial a la música organizándose para ello diversas actividades y conciertos en torno a esta disciplina a lo largo de las diferentes jornadas.  La pintura, la artesanía, el teatro, las exposiciones y la gastronomía saludable también forma parte de esta semana, entre ellas un protagonismo importante a la Vela Latina a través de charlas y exposiciones ante su reciente declaración como Bien de Interés Cultural.
El responsable de Recursos Humanos de la empresa Roquette Emilio Artal, la directora del Centro de Estudios Musicales Amparo Rosa y la alcaldesa de Benifaió Marta Ortiz llevaron a cabo los discursos oficiales en un acto inaugural donde participaron el Coro del CEM Benifaió, la asociación SOM I ESTEM y el Club Gimnasia Rítmica Roquette Benifaió.
Ortiz destacó que si bien muchas entidades locales deportivas tienen con la empresa Roquette un patrocinio importante debemos también de valorar “que la cultura y la música tienen un trampolín necesario durante esta intensa semana Roquette”.
Ajuntament de Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.