| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/10/2012

POBLACIONS » Almussafes » Homenatges i celebracions

Casi un millar de jubilados de Almussafes, unidos en la clausura del Homenaje a los Mayores

Una comida de hermandad cerró el programa de actos conmemorativos de la XXXIV edición

El Ayuntamiento de Almussafes despidió, ayer domingo, la edición 2012 del Homenaje a la Tercera Edad con la misa que se ofició en la iglesia parroquial San Bartolomé y con la comida de  hermandad posterior, que tuvo lugar en el pabellón polideportivo municipal, cita multitudinaria que en la presente edición ha reunido de nuevo a casi un millar de jubilados y pensionistas.
El presidente de la corporación, Albert Girona, la concejala de la Tercera Edad, Esperanza Carbonell y el presidente de la Asociación de Jubilados y Pensionistas de Almussafes, Francisco Ruiz, presidieron el emotivo acto de clausura de la festividad dedicada a los mayores. La gala de hermandad también contó con la presencia de las autoridades locales, la reina de las Fiestas, así como el presidente y secretario comarcal de los jubilados, entre otros invitados.
Además de a los comensales que se dieran cita en el pabellón, el ayuntamiento también hizo partícipes de la fiesta de clausura a más de un centenar de jubilados afectados por condicionantes físicos que les imposibilitaban el desplazamiento hasta el lugar de la comida, ya que los voluntarios de protección civil se encargaron, un año más, de distribuir menús en todos sus domicilios durante la mañana.
Ajuntament d'Almussafes
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.