| Edición diaria núm: | Año: 6 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Sábado, 7 de julio de 2018

POBLACIONES » Carlet » Carlet torna a ser capital del frontenis
» Deportes

Carlet torna a ser capital del frontenis

Este cap de setmana, el Poliesportiu municipal acull la Copa d’Europa de frontó 30 m


._000512


._000545
 
De nou, Carlet es convertix en ciutat de pilota. El pròxim cap de setmana es disputaran  al Poliesportiu carletí les partides de la Copa d'Europa de Clubs Frontó 30 m, en les especialitats de Paleta Goma i Frontenis Olímpic, tant en categoria masculina com femenina. Enguany hi participaran 13 equips de França, Itàlia i Espanya.
Les competicions començaran el pròxim dissabte a les 9 del matí i es prolongaran al llarg de la vesprada. Diumenge es jugaran a partir de les 10 del matí les finals. De primer la final femenina i la masculina de la modalitat de paleta de goma i després el frontenis olímpic. El lliurament de trofeus tindrà lloc a partir de les 11 del matí.
Amb esta nova competició, Carlet es referma com a seu de les activitats esportives de pilota, ja que durant l’últim any ha sigut seu de tres esdeveniments esportius que s’han desenvolupat a la ciutat a través de la Federació de Frontenis i Pilota de la Comunitat Valenciana i el Club de Frontenis Ciutat de Carlet. El passat mes de març, el campionat nacional de frontenis en la categoria infantil, el passat mes de juny la II trobada nacional de dones frontenistes i ara este campionat europeu. L’alcaldessa de Carlet, Maria Josep Ortega, ha destacat la importància que té per a Carlet «ser seu d’este tipus d’esdeveniments esportius. Són una forma d’exportar una imatge dinàmica d’una ciutat acollidora en tots els sentits.»
Ajuntament de Carlet

 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.