| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 04/10/2014

POBLACIONS » Carlet » Educació i formació

Carlet pone en marcha la Escuela Oficial de Idiomas con más de 100 alumnos

Tras la petición del Ayuntamiento motivada por la demanda de usuarios


El aulario de la Escuela Oficial de Idiomas de Carlet ya está en marcha.
El aulario de la EOI en Carlet está ubicado en las instalaciones del IES Eduardo Primo. La semana pasada comenzaron las clases de inglés de los niveles A2 (segundo curso) y B1 (primer curso) con 35 alumnos por cada grupo. Tras la gran demanda de usuarios y atendiendo la petición del Ayuntamiento de Carlet, la Conselleria ha abierto un nuevo grupo para el nivel B1 (primer curso). De esta manera, más de 100 personas pueden seguir los cursos de la Escuela Oficial de Idiomas en el aulario de Carlet.
El aulario de la EOI de Carlet ha comenzado con una importante oferta formativa (nivel básico e intermedio de inglés) que irá ampliándose en próximos cursos, tanto en niveles como en idiomas.
Se trata de una apuesta de la Generalitat Valenciana por el conocimiento de idiomas como clave para contribuir a incrementar la formación de los jóvenes y que puedan tener más oportunidades para acceder al mercado laboral. La consellera de Educación, Mª José Catalá, anunció la concesión de este aulario el pasado 28 de agosto en una visita a Carlet. De esta manera, la consellera atendía la petición de la alcaldesa de Carlet, que ya le formuló en el año 2012, para que los vecinos de la ciudad pudiesen tener acceso a los estudios de la lengua inglesa sin tener que desplazarse a Alzira.
Ajuntament de Carlet
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.