| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 15/12/2014

POBLACIONS » Carlet » Comerços » Convocatòries concursos i premis

Carlet convoca el III Concurso de Escaparatismo Navideño

Podrán participar todos los establecimientos comerciales ubicados en Carlet y sus escaparates deberán estar expuestos del 10 al 24 de diciembre


._000278
El Ayuntamiento de Carlet y la Fundación Caixa Carlet han organizado, con la colaboración de Carlet Comercial, el III Concurso de Escaparatismo Navideño.
Desde el ayer y hasta el próximo 10 de diciembre permanecerá abierto el periodo de inscripciones, que deberán formalizarse en el propio Ayuntamiento.
Podrán participar todos los establecimientos comerciales ubicados en Carlet y sus escaparates deberán estar expuestos del 10 al 24 de diciembre. Será obligatorio que los comercios participantes tengan su establecimiento iluminado y en las condiciones necesarias que permitan al jurado visualizar con claridad el escaparate en su conjunto.
El jurado, compuesto por la alcaldesa, la concejal de Comercio, el presidente de la Fundación Caixa Carlet y dos representantes de Carlet Comercial, visitará a los comercios participantes el día 11 de diciembre a partir de las 18 h.
Se han establecido siete premios. El primer premio está valorado en 400 euros y los otros seis se gratificarán con 100 euros y se premiará la creatividad, iluminación, composición, originalidad, la innovación y la integración con el género del comercio
La decisión del jurado se hará pública el día 15 de diciembre a las 21 horas en la Casa de la Cultura.
Ayuntamiento de Carlet
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.