| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/04/2013

POBLACIONS » Carlet » Homenatges i celebracions » Llibres

Carlet conmemora el Día Internacional del Libro

"Con esta campaña pretendemos fomentar la lectura entre el colectivo infantil"

a#lziramusical20121220
Carlet celebra hoy, 23 de abril, el Día Internacional del Libro. Los niños y niñas de Educación Infantil y Primaria que se acerquen durante toda la semana a la Biblioteca Pública Municipal para hacer un préstamo con su carnet de lector serán obsequiados con un libro.
Se trata de una iniciativa que lleva realizándose en Carlet durante seis años y que está enmarcada en la XII Campaña de Animación Lectora que se desarrolla conjuntamente entre la Biblioteca y la Fundación Caixa Carlet y que es patrocinada en su totalidad por esta última institución.
Despertar la imaginación, la curiosidad, las inquietudes, los sentimientos, descubrir el mundo, su entorno, lo que les gusta y lo que no… todo ello se puede conseguir en un niño si se le deja un cuento entre las manos.
De esta manera, los más pequeños descubren el gusto por la lectura, se familiarizan con la biblioteca y su uso, hecho que posibilita la posterior utilización de sus servicios.
La concejal de Educación, Laura Sáez, ha indicado: “Con esta campaña pretendemos fomentar la lectura entre el colectivo infantil, ya que desde el Ayuntamiento consideramos imprescindible iniciar este hábito desde edades tempranas. La conmemoración del Día del Libro es una actividad más de un gran abanico de iniciativas encuadradas dentro de la Campaña de Animación Lectora que celebramos desde hace 12 años.”
Ajuntament de Carlet
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.