| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 16/12/2013

POBLACIONS » Carlet » Esports » Joventut

Carlet acoge el Campeonato Nacional de Break Dance

El grupo barcelonés Shake Style se proclamó campeón de este certamen de baile


Carlet se convirtió el sábado en el escenario nacional de danza urbana con el Campeonato Nacional de Break Dance que se celebró durante toda la jornada en el Polideportivo municipal. En este campeonato de modalidad 4 vs 4 participaron un total de 16 grupos de Castellón, Valencia, Alicante, Madrid, Barcelona, Tarragona, Granada, Murcia y Albacete. El grupo barcelonés Shake Style se proclamó campeón de este certamen de baile. Sus cuatro componentes recibieron el premio consistente en 1.000 euros y un fin de semana completo para todos ellos en Marina D’Or. La concejal de Educación, Laura Sáez y una representante del complejo vacacional fueron las encargadas de entregar el premio. El segundo puesto fue para el grupo Especial Supremos de Valencia, el tercero para Special Vandals con componentes de Madrid, Valencia y Argelia y el cuarto puesto fue para Pressing Danz de Madrid. El evento estuvo organizado por el Ayuntamiento de Carlet y la Asociación de Danzas Urbanas CYBBYC. La amenización de la jornada corrió a cargo de los Djs Markes del Funk y Noan Damasta de la NOBLEZA SESSIONS de Madrid. Además de la competición en grupos, durante la mañana se realizó una exhibición individual en la que una conocida firma deportiva sorteó lotes para los mejores bailarines. Los afortunados fueron bboy Junior del grupo Shake Style (Barcelona) y bboy Damián de Carnales (Albacete).
Ajuntament de Carlet
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.